سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسینیه
 
قالب وبلاگ

من نمی دونم اصلا امام حسین و اهل بیت و حضرت زینب سلام الله علیها و اهل و عیال یاران شون که همراهشون بودند چه طور این مصیبت ها رو تحمل کردند چطور طاقت آوردن!

یه پیرمرد 80 ساله که گریه کن امام حسین بوده توی رخت بیماری و من دارم می سوزم... می سوزم و می سوزم و اونو  به خاطر ایمان و حسینی بودنش و .... از پدر مادرم هم خیلی بیش تر دوست دارم . چقدر مظلوم شده .... مظلوم بود ... مظلوم تر هم شده ....حالا طوریش نیست فقط نیمی از بدنش حرکت نداره ... این وضعیتش آدمو ذره ذره آب می کنه ...! محرمه  .... جیگرم می سوزه آه می کشم میگم خدا محرمه هر سال محرم توی دسته عزاداری امام حسین بود الان هیئت که از بغل خونه شون میگذره روزی چند بار جیگرش آتیش میگیره هیچ وقت توی عمرم ندیدم بگه بدحالم حتی وقتی که مریض بود ... اما الان غریبه و آشنا که به عیادتش میان میگن چطوری ؟ خوبی؟ چشماش پر اشک میشه میگه نه خوب نیستم! آخه ریه هاش عفونت کرده ... کلیه هاش هم تعریفی نداره ... و ...

ما داریم آب میشم واسه بیماری یک پیرمرد 80 ساله!!!!

نمی دونم اهل بیت چی بودن که این همه بلا و درد توی نصفه روز!!!! اصلا به تصور آدم هم نمیاد!!!! بگیم کوه صبر والله کوه کم میاره!!!آخه مثلا رضا و تقی و نقی و برادر و پدر و مادرهای ما که نیستند علی اکبره! عباسه! حسینه!!!! می دونید منظورم چیه!!!!

تفاوت علاقه ی من بین پدر بزرگم و پدر و مادم در تفاوت عشق و ارادت شون به اهل بیت و خداست!!!!! می دونین چرا؟

آخه آدم خواهی نخواهی عاشق و ارادتمند کسی میشه که عاشق و ارادتمند خدا و اهل بیته!!!!! بابا اینا خدایی بودن بوی خدا رو می دادن!!!! حالا شاید من نفهمم که این ها کی هستند !!!! ولی زینب که مثل من نیست!!!! آخه زینب هم از همان هاست!!!! حالا می فهمی رمز عشق زینب چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا می فهمی چرا این قدر این ها دلبسته ی هم اند؟؟؟؟؟؟ فکر می کنید چون خواهر و برادر بودند این همه هم دیگر رو دوست داشتند!!؟؟؟ همه میگن صبر زینب بله بله بله ... اما به نظرتون حسین چطور از زینب و سجاد و بقیه می تونه بگذره و بره ؟؟؟؟!!!!!!

زینب کوه صبره چون ماجراهای حسین رو هم دید بعد از اون ماجراهای دیگه رو هم دید!!!!

تازه کسی اصلا این جا توجه به امام سجاد میکنه؟؟؟!!!!!! که این وسط چی به این امام عزیز میگذشت؟؟؟؟ آجرک الله آقا ... چی به سر شما اهل بیت آوردن؟؟!!!!!! بی خود نیست که امام زمان میگن شب و روز براتون گریه می کنم اگر اشکم تمام بشه براتون خون گریه می کنم!!!!!!!!!

توی یه نصف روز اولاد علی رو کشتن نامردا!!!!!!!!!!!!!!

خوب جرم بزرگی بود اولاد علی بودن!!!!!!!!! نه؟؟؟؟!!!!

کاش می کشتن!!!!!! چه کردن با اون بدن های مطهر !!!!! چه کردن با زنده شون!!!!

بچه که بودم آرزو داشتم خدا حقیقت عاشورا و اتفاقات اون روز رو بهم نشون بده !!!! بچگی بود دیگه نمیفهمیدم که عاشورا واسه آدمی مثلی من شاید بهتره بگم شبه آدمی مثل من نه قابل تصوره و نه طاقتشو داره و نه ایمانشو!!!! منی که چند بار با عصبانیت گفتم ابوالفضل، حسین چطور می بینید این پیرمرد توی  محرم شما جیگرش می سوزه و نمی تونه بره هیئت در حالی که همه ی عمرشو به گریه کن امام حسین معروف بوده و کاری براش نمیکنید؟؟؟؟!!!!!! چطور جسمشو شفا نمی دید تا محتاج این و اون نباشه!!!!

به نظر شما ادمی که این طوریه میتونه شهادت علی اکبر رو ببینه و مسلمون باقی بمونه!!!!!

همیشه که عشق آدم بالا میزنه می خونم یا لیتنا کنا معک !!!!! ولی باید بگم که خیلی دوست داشتم که یا لیتنا کنا معک ولی مثل این که اگر با شما بودم جز بی ایمانی چیزی نصیبم نمیشد به خدا پرخاش می کردم خدایا با حسینت این کارو می کنن و نشستی نگاه می کنی!!!!!

خلاصه مطلب این که نه شیعه ام نه مسلمون درست و حسابی نه آدمم نه وجود دارم نه مایه دارم ... نه کاری واسه امام حسین کردم نه آدمم و نه کاری واسه خدا و دین خدا کردم و .... آخرش روزی هزار و یک خواسته ازشون دارم ....

البته خدا شاهده که همیشه میگه خوب منو اون ارمنیه حساب کن! غریبه حساب کن ! رها گم کرده حساب کن ! یه آدم گدای نامسلمون حساب کن آخه کرم شما به همه ی این ها هم می رسه!

ولی یه چیزی توی دلم میگه شاید تو از همه ی این ها هم کم تری!!!!

نا امید نمیشم  باید باز هم سعی کرد آدم بود !!!!! آدم شد شاید بالاخره یه روزی ما هم درست شدیم!!!! قاطی آدم ها حسابمون کردن!!!!!

تازه مگه غیر این در در دیگری هم داریم و میشناسیم که این در رو رها کنیم و بریم سراغ اون در !!!!!

حالا واقعا ! جدا! اگر عاشورا امروز اتفاق می افتاد امام حسین بازهم غریب نبود؟؟؟؟ یعنی من با هاش بودم؟؟؟؟ نمیتونم با اطمینان بگم که بودم!!! حتی جنگ ما هم با همه ی عظمتش نمایش کاملی از عاشورا نبود!!!! لا یوم کیومک یا اباعبدالله ( امام صادق ع )


[ سه شنبه 90/9/15 ] [ 1:23 عصر ] [ زهرا آهنگر ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

زهرا آهنگر
این جا حسینیه است قراره ایام محرم روضه بذارن!
آرشیو مطالب
امکانات وب